cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Saturday, January 22, 2011

satu malam itu...

salam sume..hehehehehe...aku nak gelak guling2 dulu....sbb pe??hehe...hahahah..hohoho..jhtnye aku!! aku dah wat org tkejut smpi pucat muke td..ngeh3...

nape??ok2..citernya cmni..td, after makan, aku n kwn aku..ila cdg la nak duk tgh2 pdg smbil tgk2 bintang kat langit..hehe..bile xde elaun..2jela cr berhibur ea..time aku n kwn aku tgh dok lyn2 lagu tu, tb de 3 org makhluk..salah satunye si cicako frenzy ni..siyes sumpah! aku xde niat nak wat dia terkejut..dia lalu nek moto ngan lg 2 org kwn dia..yg aku dgr kuar dr mulut dorg "eh, tu orgke?? pas 2, dorg ley patah blik, dtg kat tmpt kitorg lepak 2..dgn muke cam kalo toreh ngan pisau pon x kuar drh..haha...aku pon pe lg..gelak guling2 la...aku xde niat pon nak tkutkan sape2..juz nak duk amik angin kat c2 je..hehe..sorila ea..no offense..:)

p/s:- kalo kena kat aku sndr?? sumpah x patah balik dah..hehe

2 comments:

farah booboo said...

hahaah...kalaulah kita.......memang dah tade dialog2 dah....mulut suem beku, kaki j yg langkah laju...hikhik

insyirah said...

yda:- haha..2la..kalo akak, mybe pengsan dl ke..pas 2 trus bgun n larikkkkk

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..