cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Saturday, January 22, 2011

bile teman udoh bosan benor~

salam sume..huhu..nak tulis psl pe ea?? gatai toi..xde idea pon nak update blog gak..hurmm..mungkinkah disebabkan fenomena ke"boring"an tahap melampau coz xde elaun sedang melanda aku..huhu..and kesimpulannya terpaksa dok terperap dlm blik..jd perempuan melayu terakhir..wink3..

uishh..sopannya dia..hehe..aku??lagi sopan..jgn sape2 brani bangkang!haha

byk sbnrnya perkara yg aku nak ckp..tp x terluah..ecece..hehe..

1. kenapa elaun x msuk g??
-ketahuilah bhw encik elaun..saya sudah kering kontang...(duit2 dimana ko duit??)
boley x aku guna duit ni beli baju, makan2,shoping2, bla bla bla..aku de byk ni!

2. aku rindu....
- haa..bila dah bosan2 kat blik xtau nak watpe ni..mule la rindu merindu...rindu rindu aduh syg merindu..lalalala..haaaaa..jgn wat gosip panassss kat cni ea..aku rindu anak buah aku..aidil..umi rindu!!..huhu
gram nak cubit pipi tembam 2..huhu

3. kenapa perlu pergi praktikum???
- huhu..sbb ko bakal cikgu...owh...aku sgt suke prktikum..life aku jd sgt teratur dan aku byk masa lapang...(tgn kat dada, mata pndng atas)

p/s:- to be continued....

3 comments:

farah booboo said...

aidil mg comel! :)

insyirah said...

yda:- hehe..mmg comei..pipi dia tembam sgt..

Tipah Va Va Voom said...

oitt.......ooo...dcini kamo yea...nk knal bley..huhuhuh

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..