cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Wednesday, January 5, 2011

alhamdulillah..

salam sume..ok..hr ni kecoh maktab aku bila kami dah ley cek result exam sem lepas..alhamdulillah..aku berpuas hati dgn result aku..KERANA!!!

1. tahun 2010 adelah tahun mencabar bagi aku..(fuhh)..=_="
2. sepanjang exam byk mslh timbul..
3. nisbah baca buku & mngis ialah 1:infiniti..sengal
4. xde notes, spot 1 pon x masuk..redha je jwb exam..
5.aku xtau pe yg aku bljr sem lps..byk men dlm class..huhu
6. spnjg exam tpksa tahan MATA...huhu...

p/s:- setiap kjdian de byk hikmah yang tersembunyi...:)

6 comments:

Amir Omar said...

Congrats!

Nurul Hidayah Isnin said...

ALhamdulillah..tahniah..
anda berjaya mengatasi tekanan dengan jayanya.. kerana, itulah buktinya. =)

nurfarah wahidah said...

wah2, kak zai dpt bape?
nway, congrats! weee~
ble la blnja kta aiskrim vanila pasni..hehe

insyirah said...

memer:- tq2..:)
NHI:- alhamdulillah...:)
yda:- hehe..xdelah hbt mana..tp amat bpuas ati la after sume ssh pyh..weee..yeee!! nak eskem..ngeee

Ila Aqilah said...

tahniah zai =)
moga 2011 lebih baik dari 2010

insyirah said...

qilah:- i.Allah..doa2kan..:)

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..