cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Thursday, January 20, 2011

mari belajar mengurut..hehe

salam sume..hehe..ok..mengikut entri di atas..ak bukan mak bidan ea..hehe..hari rabu hari tu kelas kami disuruh bwk minyak panas sorg satu utk diajar mengurut oleh Puan Rokiah..(lect yg sgt awesome)..hehe..so aku pon dengan tekunnya belajar dan diurut smpi jerit2..huahaha..(sakit kot!)..tiba2 bila idea jht aku muncul..aku pon nak la kenakan dak2 blok aku ni aka geng lepaking aku..hehe..(also nak ajar ilmu yg baru aku dpt ni)..so beraturla dorg nak jd mangsa aku..hehe..

yg bestnye..SUMPAH! masing2 menjerit cam nak tercabut anak tekak..haha..siap xpresi muke skali..(nasibla korg ea)..hehe..so jom kita tgk titik2 urutan di kaki & mslh yang bersangkut paut dengan rs sakit 2..hahahaha..


p/s:- sumpah!! aku pon sakit cm nak terberanak..(erk)..ade pengalaman ke?

4 comments:

farah booboo said...

wah, sedapnya kena urut.....:)

insyirah said...

yda:- x tkut skitke??hehe..ade gak yg smpi ter****** dlm suar nnt..:p

TunTeja said...

hahaha.macam2 gaye dah!!

insyirah said...

tun:- sssshhh..ini rhsia kita

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..