cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Friday, January 21, 2011

kerana mereka..

salam sume..hehe..hr ni aku nak reveal smthing..pe dia??ngeh3...aku nak reveal ttg insan2 istimewa yg pnah wjud dlm idup aku...knp dorg istimewa?? coz they taught me bout love, miss n hatred..(hehe..xdelah benci pon)..

nape ek tb2 aku nak wat post psl ni??ntahla..mybe tb2 teringat2 kngn lm2 dgn dorg ni..uish..byk pahit manis wooo..huhu..ok..dengan ini..memperkenalkan insan pertama dlm ati aku....

1. MOHAMAD MUAZ B AZHARI..(14 DEC 1988)...
sape gerangan tuan hamba ini??

hehe..ok..setelah meminta izin drpd tuan pnya bdn..meh cni aku nak describe sket psl dia ni..:)..(sori ea muaz..:P)
1. anda adelah org ptama dlm ati saya..(siyes..x tipu..1st love ok)..
2. sgt pemalu..(dulula)..slalu muke merah stiap kali dia nak bckp dengan aku..*blushing*..wink2..(sgt comei)..:p
3. anak kpd cikgu maths aku aka ckgu disiplin skolah aku dl..(mmg cr nahas ok)..haha
4. kami sekelas..since form 2 & 3..(sejak 2 berputik)..
5. xtaula sape suke sape dulu..tp mule2 aku nyampah gak dgn dia ni..uisshh..sombong sgguh ok..
6. nape dia suke aku?? dia la ckp...bukan aku taw!! haha..since form 1..ms tgok aku jd solo nasyid kat skolah..dia kata sore aku sdap..(wekkk..muntah sket)...
7. nape aku suke dia??ntah..xde jwpn..tp suke tgk dia snyum..cute..wink2..
8. sape approach dl?? aku ok!! aku approach dl..haha..(masihkah kau ingat pada waktu itu..lalalala)..tp rupe2nya x bertepuk sbelah tgn..
9. antara peristiwa2 yg x ley aku lupe ngan dia:-
a) setiap kali aku aku msuk kelas, dia org prtama aku nmpk n org prtama yg akan jwb salam aku..:)
b) pernah skali after dia golkan bola, dia pndg atas..(tgk aku)..:)
c) pernah kena denda cium pokok..(aku yg denda)..haha

2. nama yg kedua n sape orgnya xley nak mention di sini..coz x mtk kbenaran pon..huhu..(2 SEPT 1988)..


1. cter psl dia ni sensitif sket..nape??ntahla...
2. wpun anda org ke 2, tp bg saya anda tetap no 1..nape??ntahla...
3. ssh sgt nak syg anda..nape??ntahla..
4. anda yg approach saya dulu kan??nape?? ntahla..
5. x byk saya bley cter psl anda..nape??ntahla..

p/s:- smoga bhgia juga dgn si dia..ermm


anda dtg dlm idup saya..dan kemudian anda pergi..tp kngn anda x pernah hilang kerana u've been a part of my life before..anda ajar saya erti rindu, sayang dan kecewa..THANX..coz anda2 juge yg telah menjadikan sape saya skrng ini...




7 comments:

Amir Omar said...

mcm kenal org yg kedua,mcm pernah nampak,tpi dimana ye? hahahahaa

TunTeja said...

zai......

insyirah said...

memer:- ade kat atas muke bumi ni..mmgla mcm pernah nmpk..kenal ea???tlg krim salam ek..=_="

tun:- ye......(sori)

Amir Omar said...

btul ni nak kirim salam?

insyirah said...

memer:- erk..kirim salam jela yg mmpu..duit tgh xde..xkan nak kirim piza

Amir Omar said...

pizza? pizza xpayah kirim kat org tu,kirim kat sy je la ye,hahahah :p

insyirah said...

memer:- piza??ley aje..saya mmg suke banje org even tgh xde duit ni..(tgn kat dada, mata pndg atas)

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..