cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Monday, January 10, 2011

tribute 2 sumthing or mybe sumone..(part 1)

salam sume..hr ni aku nak citer smthing..haha..xmo dgr?? x suh dgr pon..suh baca je..:p..
aku nak tribute smthing 2 sumone..maybe dia x tau pon blog ni wujud.....okay..aku nak tribute antara lagu2 yang pernah wujud dlm kisah kami...kenapa lagu?? ada apa dengan lagu??haha...tettttt..RAHSIA...haha..kalo korg terer..teka la lagu ni lagu pe..

1. lagu pertama dan lagu yang mmg tepat utk aku..=_="..



Ku tahu ku takkan selalu ada untukmu
Disaat engkau merindukan diriku
Ku tahu ku takkan bisa memberikanmu waktu
Yang panjang dalam hidupku


p/s:- lagu ni tb2 aku n dia dgr time kami tgh jalan2..and bila tiba part ni, aku tunduk..kenapa??xpelah..biar aku je yg tau..smbil kesat air mata..

2. lagu kedua..


Tanpamu tiada berarti
Tak mampu lagi berdiri
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekapan tanganmu

p/s:- lagu ni dia kata nak tnjukkan rasa terima kasih coz terima dia semula..(waktu itu)..

3. lagu ketiga..




satu jam saja ku telah bisa
cintai kamu kamu kamu di hatiku
namun bagiku melupakanmu
butuh waktuku seumur hidup

p/s:- mmg ssh utk lupe..

4.lagu ke 4..(pling special)



selama mata terbuka
sampai jantung tak berdetak
selama itu pun
aku mampu tuk mengenangmu

p/s:- setiap kenangan ade dlm hati...

5. lagu ke lima..

Maaf ku tak bisa memilih dirimu
Karena ku terhanyut mencintai dia
Inilah salahku yang memberi ruang
Didalam hatiku tuk mencintainya

Terhanyut jiwa ini terjatuh dihatinya


p/s:- katanya..maaf utk segala-galanye..

6. lagu keenam..

Mana janjimu yang kau lafazkan dulu
Hidup dan matimu bersamaku
Rela kau pegi walau hati disakiti
Biarkanlah aku sendiri

p/s:- pergilah kalau itu yang terbaik..


p/s:- kadang-kadang hanya dengan lagu dapat sampaikan maksud hati..

3 comments:

Amir Omar said...

Bleh bagi semua tajuk2 lagu ni,nak download,nak dgr nangis2 jugak ni,huhuhu

insyirah said...

memer:- teka la sndr..hahape daaa..ngadessss

TunTeja said...

haip...haip..jangan sedih!

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..