cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Sunday, January 9, 2011

ubat..

salam sume..ok..aku nak tnya..korg pernah sakit?? rs2 nya sume org penah sakitkan? kalo sakit korg wat pe?? rajin x mkn ubat??haha..sape takut mkn ubat..cam iklan saya takut jarum..ngee..ok..sengal..

ok..kalo kita sakit, mesti kita akan wat smthing tuk kurang or hilangkan rasa sakit 2 kan?? hapuskan kesan degil..ngee..so hr ni aku nak jd DOKTOR jap..even aku takut jarum..haha

kalo DEMAM kita makan PANADOL..ok skali lagi jd duta produk

kalo MIGRAIN makan Ponstan..

kalo PEDIH ULU HATI minumlah GAVISCON..haha

kalo SAKIT MATA pakailah spek..haha..(ok..juz nak glamer..pakaila ubat mata..)

ok..ubat untuk KAKI MERAPU cam aku pe?? haha..de jwpn??ngee..jawabnye..kenala cr kwn yg ley lyn merapu aku ni..huhu..kalo x, ia akan mkin worse..:p

p/s:- ubat untuk hati yg sakit pe?? huhu..
ni je sbnrnya punca aku wat entri ni..SAKIT HATI..huhu

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..