cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Monday, January 17, 2011

menipu...

salam sume..aku nak tnya..pernah x korg menipu dlm hdup korang? x kisahla..menipu utk kebaikan ke, utk nak ttup kesalahan ke, utk nak jaga ati org len ke..pe2 jela..yang penting MENIPU..
wujudke tipu sunat yang cam selalu org ckp 2..tipu sunat tu utk pe??huhu.tipu yang korg dah bersunat?..ok..abaikan..aku merapu je..hehe..
pernah x ditipu lak?? apa korg rasa kalo korg tau korg ditipu??
TIPAH TERTIPU BANG, TIPAH TERTIPU...


selalu kan korg dengar ayat 2..hehe..(sila baca ikut nada ea)..
kenapa kita menipu dan kenapa kita tertipu??


A)MENIPU tu best..
B)MENIPU adalah hobi saya..
C)MENIPU boleh wat saya ceria..
D)Semua di atas..

tertipu pule..
A)TERTIPU sebab saya senang ditipu.
B)TERTIPU sebab best..
C)TERTIPU sebab suke2..
D)Semua di atas..


okay!! sila jwb dlm masa 60 saat 1/2..kih2..

ape2pon alasan korg..jgnla menipu..even korg kata korg menipu coz xnak sakitkan ati org len..coz xde BOHONG SUNAT dalam islam k..kalo dah tipu, tipu jela..xyah nak g bersunat lak..=_="

p/s:- jgn tertipu dengan ayat dibawah..

I'm never gonna say goodbye
Cos I never wanna see you cry
I swore to you my love would remain
And I swear it all over again and I
I'm never gonna treat you bad
Cos I never wanna see you sad
I swore to share your joy and your pain
And I swear it all over again

4 comments:

TunTeja said...

betul tu zai!!!!!!!!!

Ila Aqilah said...

isk..tak mau menipu dah!
baik zai

insyirah said...

tun:- hehe..kalo aku jd YB, best ni..asik de je yg mnyokong..
qilah:- bagus qila

insyirah said...

tun:- hehe..kalo aku jd YB, best ni..asik de je yg mnyokong..
qilah:- bagus qila

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..