cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Tuesday, January 18, 2011

saya mau kurus boley??

salam sume..ok..aku dlm dilema..hukhukhuk..nak jd kurus..kenapa?? coz aku rasa makin lm bdn aku semakin mngembang..rs kdg2 dah penat nak bwk bdn sndr...sob2...sdey2..
perluke jd kurus??
bg aku perlu..coz itu buatkan aku lg btenaga n yakin dgn dr sndr..tp...................

nape adik beradik aku ckp aku ni kurus?..tang mana yg dorg nmpk aku kurus..pling xtreme, akak aku ckp aku ni de pnyakit..hukhuk..coz kurus tp rs dr gmuk..hnya tuan pnya bdn yang tau di mana gemuknye dia..
ok..pe erti kurus bagi aku?? cm sape kategori kurus yg aku rs cntik??haha..

1. mcm acha septriasa..??
no3..kurus sgt tuh..

2. mcm linda onn??
ohh..x mgkin tiba2 aku ley jd TINGGI & LANGSING ea..

3. mcm lisa surihani??
ok2..aku tau aku mmpu jd cm dia dalam mimpi.. hehe..

biarla cm sape pon..tp yg pnting aku nak kurus bkn sbb aku x syukur dgn kjdian Allah..tp aku juz nak jg diri sndr & ksihatan aku je..coz aku rs bila aku kurus sket, aku x mudah rs penat..hehe

jgn jd smpi cmni dahla..

p/s:- kalo nak kurus, guna cr sihat ok..:)

8 comments:

farah booboo said...

rangka..............takutnya kak zai gmbr bwh sekali tu.huuu

Nurul Hidayah Isnin said...

ZAI..gambar yg last tu melampau sgt..
ko jgn jd smpai cm 2 tau!! huhu

insyirah said...

yda:- ye..sgt tkut..jgn jd rangka bgerak ea..hehe
deqyah:- hehe..kalo nak jd gak cmne?

Syafiq Effendi Faliq Alfan (SEFA) said...

apahal aku rasa pernah terbaca post yang lebih kurang sama cenggini ye? agaknyer musim pompuan turunkan berat badan kot (-_______-)

gud lak zai

>:D

GA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA HA

insyirah said...

sefa:- haha..thanx sefa sengal

TunTeja said...

zai..gemok la sangat kau tu!!
mengade!!! jangan tak makan..grrr

insyirah said...

hehe..jgn mrh2..nnt cpt tue tun..

farah booboo said...

kak zai: tak nak tak nak...huuuuuuu

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..