cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Thursday, January 27, 2011

doa untuk ibu...

salam sume..ibu..mak..mummy, mama, umi....sape syg mereka??pasti sejuta tgn sdang diangkat tinggi tanpa segan silu...pasti sejuta hati sedang merindui belaian ibu mereka...aku juge...rindu teramat pd ibuku...namun ibuku sakit..kini di hospital..dan hati seorang anak sedang rawan..namun ibu masih berkata.."
jgn risau..mak x apa2..
..walau dlm keadaan sebegitu, ibu masih mahu menjaga hati anaknya..

ibu..antara insan istimewa dlm hidupku..tanpa dia..aku bukan siapa2..tanpa pengorbanan dia..aku tidak ke mana..tanpa kasih syang dia..aku tidak di dunia...

ya Allah..sembuhkanlah ibuku..sesungguhnya dia lah permata hatiku..ya Allah..gembirakanlah dia..dan jadikanlah aku anak yang solehah yang mampu mendoakan dia...aminn

p/s:- semoga mak cpt smbuh..:'(

1 comment:

Syafiq Effendi Faliq Alfan (SEFA) said...

amin, moga2 sembuhlah hendaknya :)

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..