cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Saturday, January 1, 2011

dipaksa tag oleh tun teja..huhu

salam sume..ok since dah kena tag ngan cik tun teja kita..so aku kenala jwb..huhu

1. Bagi 3 makanan yang korang paling suka dan sila bagi specific nama makanan tersebut and the way you like it.

♥laksa utagha..haha..tmbh2 kalo dia pdas n msm..sng cter kaw2 la..huhu

♥ sup cendawan vono ea..sng dimasak (msk ke??).haha..n sdp dimakan
♥ pizza pisang kat dominos..(aku xtau nm sbnr dia)..huhu..tp mmg superb!


haa..nila piza pisang 2..(sila abaikan hsil karya saya 2 ye)



2. Jenis air apa yang korang paling suka?
♥ jus buah..haha..buah-buahan okay!..:p

3. Which type of food yang korang prefer? Pilih 3..
Malay, Chinese, Japanese, Western, Italian, Mexican, Arabian?
♥ Malay, Western, japanese..(suke sushi!!)..nyam3

4. Apa makanan yang korang paling expert masak? Dalam kata lain takyah tengok resepi tapi at the same time bila orang lain rasa akan kata Wah,gila sedap.
♥ ok..stkt ni..org pnh puji aku msk puding karamel..hehe..smpi abes la dorg mkn..huhu..x gitu cik tun teja??
kunun2 cmnila rupe puding karamel aku..:)
5. Semahal mana korang bayar tuk makanan korang?
♥ kalo mhl pon tp x sdap wat hape! citt..haha..yg pnting sodap..goreng pon sodap..
6. Beri nama restoran feberet. Apa makanan yang paling sedap?
♥ dominos pizaa..piza pisang..haha
7. Ayam, itik, lembu , kambing, burung puyuh, burung wak2, rusa, landak, merpati, ayam denak.
Mana satu yang korang suka? Kalau korang suka tapi xde dalam list,gtaw ek.
♥ x fhm..huhu.. xnak jwb ley?

8.Restoran/cafe pertama korang dating bersama pasangan anda. Dan makan/minum apa? Kalau korang ingat la kan..
♥ haha..jwb nnt kontroversi lak..hehe..dating coz nak buke puasa + nak clbrte bufday dia..huhu..kat singgah slaloo....mkn ns paprik ayam..(x abes)..neves!! xley mkn..huhu

9. Apa makanan yang selalu remind korang terhadap pasangan korang? Kenapa?
♥ ice blended mango..haha..dia rjin banje bnda 2 je..huhu..

10. Kalau pegi rumah orang, korang akan berharap orang tu hidang apa?
♥ mknn fav aku..mkn smpi x toleh org kiri kanan

11.Makanan yang korang tak boleh nak telan langsung. Samada tak sedap/ tak boleh telan langsung.
♥ byk..cik tun teja kata aku ni cerewet bab mkn!!..huhu

12. Menu raya yang paling disukai.
♥ satay n kuah kcg..erkk..(time x raya pon de)..=_="

13.Jajan/ cekedes yang korang suka
♥ x mkn jajan2 ni..haha..okay tipu!!,.aku suke mkn kuaci..hehe

14. Beri 2 makanan yang emak korang masak yang korang paling suka?
♥ byk r..xde mkna dua je..kalo x, xdlh aku sebsor ni!

15. Makanan yang paling pedas yang korang makan? Sape masak?
♥dr sndr msk..haha..ns goreng..(ms 2 mula2 nak bajar msk)..=_="

16. Korang klu jumpa orang yang TAG nie, apa agaknya yang korang akan hidangkan?
♥ hidang penampor..haha..xla..hidang pe yg dia nak aku msk..cewah..bajet pndi msk..:p

17. Sila tagged 5 orang dan PAKSA mereka buat tagged ini..
saya nak PAKSA

yda
myra
k.leen
syu
qilah

4 comments:

TunTeja said...

kah kah kah.
ko nak hidang penampo zai??!!

cisss..sampai hati :p
tp ko memang pandai masak pun.heee

insyirah said...

haha..ko dah pnh mkn pnmpor aku yg sdap ni kan??hehe..
adehh..ko puji lbey2 ni awat??=_="

misS myRa said...

aku tak penah makan skali pun ko masak..tipuuu....

insyirah said...

myra:- penah..aku msk air..haaaa..;p

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..