cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Tuesday, January 25, 2011

silence...

salam..sssshhhhhhhhhhhh....jari di bibir..mcmne?? mcmni!!!

nak lbey xtreme??

gettttuuuuu!..

perluke aku ltakkan jari di bibir utk kekal senyap..ataupun perluke aku benamkan jarum bersama benang jahitan supaya aku sentiasa senyap?..

yang pasti..aku dah PENAT..terlampau PENAT..penat utk bermain tarik tali dengan kamu..penat utk bermain layang-layang..jika aku diam..kau mau aku bersuara..namun bila aku sudah menutur kata..kau pula diam seribu bahasa..

p/s:-jika berdiam diri mampu selesaikan setiap kekusutan itu..biar aku dan kamu kekal dlm bahasa bisu ini..

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..