cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Wednesday, January 12, 2011

sape la ea...

salam sume..hehe..ok..sblum aku p bertolak ke kamar mandi oleh krn bau aku yg dah mcm KAMBING GURUN yang dah SETAHUN x mndi ni tb2 dlm pale otak aku ni ligat berfikir..Ya Allah..time bsuk2 pon sempat dok pk..x senonoh toi prgai.. JANGAN TIRU AKSI ini EA..haha..

nak tau pe yg aku pk?? ok..setiap hr kita akan nmpk mnusia kan??mcm2 jnis mnusia kita nmpk...xkan la hewan lak..kalo gitu, ko kat zoo la....ade mnusia yg tinggi dan hensem macam...
GU JUN PYO!!

ade mnusia yg sweet n cute cam..
YI JUNG..

ade gak mnusia yg cool+ensem+tinggi cam..
STEFAN SALVATORE..

and ade gak yg JAHAT..tp sbnrnya bek hati cam
DAMON SALVATORE..

ok!!
ok!!
ok!!
aku tau x sume mnusia hensem cam hero2 di atas..haha..so de gak mnusia yg cam..
MR BEAN!!..

tp..adekah rupe tu penting?? kalo de rupe sj..tp x menepati calon2 mnntu pilihan cmne??kalo hensem tp x setia??kalo hensem tp x pndi jaga ati??dan kalo hensem tapi penipu..haha..so penting ke hensem 2??..

kdg2 setiap hr..aku akan berfikir bila lihat mnusia2 di sekeliling aku..sapela orgnye??dia ke??eh..x mgkin..mgkin yg ni kottt..lagi la x..so SAPE??? kdg2..kita slalu fokus pd SORANG saje..tnpa kita sedar..bukan dia orgnya..haha..korang kan salu cover depan org yg korg suke..(aku x!!..:p)..tp bila depan org len, kdg2 tersendawa dgn kuat la..terkentut la..dan mcm2 g prgai x snonoh kuar..tp korg tau ke x..ntah2 korg wat sume prgai 2 kat depan "DIA"..org yg ditakdirkan utk korg..haha..haaaaa..depan cik abg syg pnye la sopan sntun..ngeh3..


yela..bila ati dah syg..kentut pon wangi..kan??haha..

so..i'm just guessing who will hold the puzzle to complete another part of me..

yang akan melengkapkan aku yg serba x lengkap ni...??

adekah ANDA orgnye??




p/s:- kalau dah terdetik dialah orangnya..segeralah mohon pada Allah..istikharah..jgn tggu smpi dah "jauh ke dasar" baru nak wat,,tkut dah terlampau sakit kalo bukan dia yang Allah takdirkan..

8 comments:

farah booboo said...

stefan n damon tu brothers ke?
looking for mr right, hekhek

Ila Aqilah said...

sape la ek zai ek?
hehe..nice advice regarding istikharah =)

insyirah said...

yda:- aah..brothrs dlm cter VD..ngee..best cter 2!!
qilah:- aah la qilah..haha..sape la ek..aku ni pgg tulang rusuk sape?? lelong2..ade sape x tlg rusuknye yg ilang??
p/s:- about istikharah 2, 2 ayat puan rokiah..:)

ummu muhammad said...

makcik zai..iu tanye guane nak wat yang kotak2 'anda juga meminati,..ajar sket..

p/s: ibu Muhammad yg agak lampi ke it an ni..huhi..

insyirah said...

k.leen..akak click kat link within bwh anda juge mminati 2..nnt akak follow la dia pnya arahan..ngee..
p/s:- rndu nak pluk akak..siyes!

Ila Aqilah said...

anda di tag
http://ilaqilah.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html

ummu muhammad said...

muhammad says~makcikk zai...ibu kate jangan...cik zai bushukkkk..selalu tak mandi takpun mandi lambatkan...hihi..ibu lagi2lah rindu kat makcik zai...bile nak dtg..??bwk mkcik ain, makcik sida, makcik wawa dan lain2..bawak aidil sekali..kite nak berenang dengan aidil..

p/s: thanks dear! buleh sudah! ha pasal tulang rusuk ni..die kalu nak dtg tetibe je tanpe diduge..dan hati pun insyaAllah dengn rele..ececece..nahhh peluk rindu untuk kamu!!! ;)

TunTeja said...

kim bum oppa tu saya punye ye!! ;)

anda di tag
http://dyatunteja.blogspot.com/2011/01/hikayat-58-25-yang-anda-perlu-tahu-p.html

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..