cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Tuesday, February 22, 2011

tanya hati..

assalammualaikum..
antara mata hati dan akal..antara jawapan dan soalan, antara ya atau tidak..
terdetik dalam diri..inike jwpn yg ptt aku dgr? inike jwpn yang ingin aku dgr atau inike jwpn bg stiap persoalan aku??

stop living in the past and start perishing the future



bertanya pd mnusia, jwpnnya hampa..jawapannya sia2, jwpnnya mengecewakan..

sahabat..kamu lebih tahu tentang aku berbanding yang lain..kerana kamu juge berada di situasi itu..tapi jawapan yang aku trima dr kamu sahabat seolah2 mengcewakan..seolah2 kau tak mngerti ada beban di bahu ku, ada pahit yang harus aku telan..dan dgn jwpn itu aku tergamam....semudah itu!..

stp jwpn yang kau beri sudah cukup menjawab siapa aku dan siapa kamu...

p/s:- mgkin istikharah mampu memberi jwpn yang aku ingini...

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..