cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Monday, February 7, 2011

sama x serupa..

salam sume..korg pnh dgr kan yg dlm dnia ni kita ade 7 org yg rupenya sama..hr ni...ye..pd hr ni...hr 1st praktikum time assembly..aku yg rabun ni sayup2 nmpk sum1..tp disebabkan rabun..(even pki lens)..aku pon ignore la apa yg aku nmpk..coz myb aku ingtkan aku tbwk2 sgt dgn psaan 2..teringat2...terkenang2..smpi kan sume org aku nmpk mcm "DIA"..tb2..hbis je assembly..si Dya dgn x myempat2 trus cuit aku n kata..pasan x..muke org 2 mcm ________....aku pe lg..tergamam gak la mule2..coz aku ingt aku sorg je yg nmpk cm 2..rupe2nya..dorg b'3 pon sama...pas 2..pe lg..sesi point mengepoint aku pon berlangsung spnjg hri ea..ea..SEPANJANG HARI...x psl2..de gelaran baru tuk cikgu 2.."GS"..aku redha jela..3 bulan kot nak menempuh..ermm..
teringat kata2 Dya..
cikgu 2 aku rasa lebih smart..dorg nak dkt sama..tp ckgu 2 gelap sket, n rendah sket..+ hensem lg drpd dia..




p/s:- makin nak lari..makin aku rs dekat..

tiap2 hari doa..smoga Allah jauhkan perasaan ini..aminn..:')

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..