cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Saturday, February 12, 2011

apa yang kau mau??

salam...hai2..penat..fuhhhh..kenapa?? td kena g skolah & wat aerobik coz ada LARIAN MAHKOTA..hehe..tp njoy je..smlmn smlm aku x bertenaga..huhu..so hr ni rs fresh sket..i.ALLAH..rohnya juga hrp2 cm 2..

ok..kenpa entry aku cm 2?? ala2 cm tgh mrh je kan??eh..tak2..jgn slh fhm..itu adalah satu pertanyaan je..bkn utk sape2..tp utk dr sndr..apa dia?? apa yg aku mau??..

1. aku mau rahmat Allah..
-apa itu "rahmat"??? rahmat 2 ksih syg..yg aku mahukan kasih syg ALLAH..krn apa?? kerana DIA Maha Mengasihani..jadi..jika dapat rahmat dariNYA..maka aku akan menjadi manusia yg penuh dgn kasih syg..(aminn)

2. aku mau hati rs tenang..
-utk apa rasa tenang??..i.Allah dgn rasa tenang sgl kerja mampu disempurnakan..segala perkara pasti nampak jalan penyelesaian..
ketenangan & kebahagiaan adalah hembusan dari langit..diturunkan ke dlm hati org beriman kpd Allah..mrk akan tetap berhati teguh tika org lain mengalami kegoncangan..(syed qutb)

3. aku mau bahagia..
setiap manusia ingin rasa bahagia..itu fitrahnya..kebahgiaan perlu dicari..jagalah Allah..maka Allah akan menjagamu..

2 comments:

Hafriz Mohamad said...

larian mahkota?

haa.. ni perisai mahkota dtg!! hehe..

insyirah said...

HM:-huhu..perisai mahkota ea??emm

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..