cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Thursday, February 24, 2011

luahan hati adik aku..:'(

assalammualaikum..buka je fb pg ni tb2 aku nmpk aku ditag pd satu notes from shila isa..my luvly sis..tajuknya dah wat hati aku tersentuh..aku lap air mata..aku teliti setiap baris ayat..

utk arwah abah ku yg ku cintai dan sayangi
by Shila Isa on Thursday, 24 February 2011 at 02:13
Rndu kt abah... rndu sngt2... xdpt nk rse kasih syg abah dh....
msti korang happy kn korang msih ada abah hargai la die sementara die msih ada lgi... syg la die sbgai mna die syg kt korang k.....org rndukan belaian mnje abah org yg org rndu sngt.... yg org kasih dan syg slamanye.... abah xde gantinye... die la yg pling the best abah yg kteorg ada.......... kteorg smua sdih xgmbra sperti dlu mse die ada di sisi kteorg,die la yg slalu mrh kteorg manjekn kteorg happykn kmi smua die la penawar sgala suka duka kteorg smua skeluarga.... terasa sngt kehilangan die... sbb org yg kteorg pling syg xde kt umh 2.... ketua keluarga... jasa abah mmg akan kmi knang slmanye.... perginye abah xde penganti .... al-fatihah wat arwah abah MOHD ISA IN YAHYA ku yg t'syg dan t'cinta.... .org doakn smoga abah tenang kt sna tnggu kmi smua kt sna abah... :'( sya syg abah ,sya syg fmly sya mk,kni nyh k.jai,chor, aidil ,abgazli ...... my best friends and fmly forver and never..........



p/s:- family rs x lengkap tanpa abah..:'(

1 comment:

nurfarah wahidah said...

peritnya rasa tu....org yg alami j yg tw kan kak... :'(

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..