cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Sunday, February 27, 2011

bertaut kembali..

assalammualaikum...:)..rs nak senyum pjg lbar..:) :) :) :) :)....ok2..dah2..ckup..alhamdulillah..segala kekeruhan dah kembali jernih..cuma perlu dipolish je..huhu..

syukur..akhirnya Allah dah tautkan kembali hati yg dah lama terpisah..termakbul doa aku..betullah..

sesungguhnya pada Allah saja tempat kita mengadu..

coz hnya Allah saja Yang Maha Mendengar..dan hnya Dia saja yang boleh makbulkan permintaan kita..thanx sahabat coz masih ada lagi aku dlm hati kamu..setiap slh fhm yg timbul aku harap akan terungkai sikit demi sikit..takkan ade apa yg boley gantikan hubungan persahabatan 2..biarlah "virus2" yg dah rosakkan hubungan kita tu dengan hidup mereka..jujur..aku syg setiap sahabat aku dunia & akhirat..andai aku terpaksa pilih cinta dan persahabatan, biarlah sahabat menjadi keutamaanku..


ada yang ilang, ada yang ketemu..xpelah..kita xkan dpt sume yg kita nak..aku bersyukur ya Rabb.

p/s:- xmau berdendam dan benci pada sesape..biarlah Allah yang mengadili semuanya..

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..