cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Wednesday, February 16, 2011

cinta monyet...

"fatihah kau cintakan siapa??

A. izz Daniel
b. zarif
c. aku?

jawapan:- aku

are you sure??
a. yes
b no

jawapan:- yes

aku sememangnya cintakan kau

ok?
kenapa awak suruh kita duduk sini?
sebab kita cintakan awak
tapi kalau maisarah datang sekolah macam mana?
kalau dtg awak duduk tempat awak ok??




itulah cinta..even bebudak hingusan pon tak terlepas dari fitrah semulajadi ni..huhu..aku yg dah dewasa skit dr dorg ni rs nak tergelak pon ade..tapi..bila diingatkan balik, cmnila agaknya perasaan cikgu-cikgu aku bila dpt tgkp adegan-adegan cm gini time aku skolah dulu..hehe..lawak2..dorg pon dah pndai bab2 cmni..baru darjah 3..bila tertangkap dengan aku..uisshh..mau pucat bibir..kalo toreh pisau pon x kuar darah..haha..tp pe tindakan aku??? aku juz rampas surat cinta 2 je..smpi kat blik guru..aku ktw..tak rasa nak marahpon..coz aku rs lwk..hehe..jahat tul aku..

kpd anak2 murid ksygn cikgu..ini bukn ms nya lagi utk awk sume bercinta..bercinta dulu dgn ilmu..jgn menyesal kmdian hr ok??

p/s:- cinta monyet..tp jgn jd monyet ea..:)

1 comment:

TunTeja said...

ekekeke..lawak2!!!!

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..