cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Wednesday, December 22, 2010

mkn pelam dgn.....

salam..hehe..oleh krn aku sgt bosan hr ni..aku pon buzz la sorg hamba Allah kat fb..aku kata kat dia..mai la dtg umah..aku tggl sorg..dia pon dgn smgtnya drive BMW..ooppss silap..kayuh beskal dtg umah aku..lbey kurg kul 3 dia pon smpi..hehe..aku dgr de org bg salam..jeng3..aku buka pintu & terpacul hamba Allah ni..hehe..KANGEN!! dah lm x jmpa..ape lgi..adegan peluk mmeluk pon tjadila..

sembang pnya sembang smbil msg2 buka fb msg2..ni la peel org skang k..kwn dpn mata pon nak buka fb lagi..haha..aku pon dpt idea nak kait pelam..(petik je sbnrnya..sbb pokok rndah & buah lebat)..aku n hmba Allah ni pe lg..mencicah la pelam dgn rojak MAK BEE..nyum2..sedap..


p/s: sekadar gmbr hiasan..(leleh ayaq liuq)..:p


p/s: dah pnt2 promote ni, pe kata MAk Bee jdkan saya sbgai DUTA produk ni..ok x??haha

inila HAMBA ALLAH tu..my BFF..mmuahx..syg atin!hehe

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..