cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Tuesday, December 7, 2010

aku melihat mereka..

tersentuh hati aku..
mereka yang dulu dibuai arus dunia..
akhirnya kembali kepada Sang Khaliq..

wajah mereka..
bersih..
hati mereka suci..
hingga mata yang melihat terus meresap ke hati..syahdu
aku??
masih dalam pencarian makna istiqamah itu..

dulu aku juge seperti mereka..
pernah aku mengecap hidayah itu..
manisnya..sgt manis..
aku rindu..
namun aku manusia biasa..
sukarnya istiqamah itu..

dan kini..aku masih lagi mencari dan terus menjejak..
erti hijrah dan istiqamah itu..
semoga pencarian aku menemui titik sinar yang cerah..

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..