cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Saturday, December 18, 2010

MALAYSIA yang MANTOPP..

salam..hoyeah!! (mood melompat2)..ooppss..anak dara..tp x kisahla..nak lompat gak!!haha..oleh kerana kefanatikan aku kepada bola sepak aku jadi begini..congrats MALAYSIA..& keeper nya yg MANTOPP..hehe..aku bangga kerana bola sepak di Malaysia nampaknya semakin ade msa depan ea..hehe..teringat seorg lecturer aku kat maktab.."apelah bola sepak ni..TAKDE MASA DEPAN"..hehe..tp nmpknya dah terbukti..msih ade ms depan sukan bola sepak ni..

aku yg cemas tgk bola seram sejuk satu bdn..(cm aku plak yg tgh main)..haha..cm besela..suara2 aku n kakakku akan kedengaran menjerit-jerit kerana berdebar..dupp..jantung cam nak terkeluar..anyway..lagi sekali nak kata..HOYEAH!!!!

p/s:- mood terlebey sudaaa..:p

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..