cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Wednesday, December 22, 2010

keje aku setiap hari..

salam..hehe..tb2 pg ni bgn dr mood kemurungan, terus ade mood nak update blog..kenape?ntah..haha..mungkin sbb bila aku update blog n mnulis aku jd epi sket kot..ok.aku tipu haha..k lah..nak gtau pe keje aku setiap hari time cti ni..ngee..(cam la de org nak tau..);P

ok..aku mulakan hr aku setiap hr kul 6.15..bgun2, gosok gigi, bsuh muke, amik wudhu'..solat..ok aku x mndi..coz sejuk..haha pas solat, bc la quran selai dua, pas tu, kalo rjin, buka lappy..ank dara zaman skrg ea..bgun2 trus 0n9..bukan nak p jenguk dapuq..pemals toi..haha..jgn tiru aksi ini pas buka lappy, mula la cbuk nak update stts, & kalo de idea, update blog..cam yg aku tgh wat skang ni..hehe

ok..pas 2, aku mula kaco aidil!! haha..jht x..geram tgk dia tdo..aku cuit2 idung dia, cium2 smpi dia tjaga..pas dia tjaga..wat2 muka innocent..kunun2 x bslah..pas dia dah jage, pe lg..men agah2 dgn dia...pas 2 gelak x ingt dnia coz tgk peel si aidil neh..prgai sape la dia ikot ea..:p haha..aku mlyn dia sembang gune bhs dia..hehe..ok..hnya aku n dia je yg fhm..smpi ibu dia kata "aidil, jgn layan org x betul 2"..haha..sengal....pas dah pnt men ngan dia..coz berat kot..aku pon tgglkan dia gitu je ngan ibu dia..mana la ibu dia x hangen ngan aku..haha..pndi kejut je, bila suh bg tdo mmg fail!

pas 2, aku mule ke dpuq..haaa..ni mesti korg ingt aku rjin kan? haha..jgn tertipu..aku g dpur g tgk mak aku dah msk pe..=_='..kalo rjin, tlg..kalo x, aku tlg MAKAN ejeee ea..:p..hehe..pas mkn, bsuh pnggan la..pe lg! haha..pas 2, aku akn kaco2 mak aku..aishh x terkata mak dpt anak gini..mcm2 bnda la aku kaco..kdg2 wat2 cbuk, kdg2 ajak mak aku sembang..idup aku ni cm tau kaco org je..haha..

bila tghri sket, jenguk dpuq lagi..hehe..kali ni, tnya mak.."mak msk pe ea?"..hehe..kalo nsib x bek, mak akan ckp..nah, pegi tumis sayur ni..xpon..p ketuk ais, amik pggan ltk ats meja..nak mkn dah..huhu..=_='..aku pown dgn redha nya..kadang2 akan menurut la perintah..kalo x, aku akn ckp, mak msk lg sedap la..:p hahahaha..

pas mkn, teman mak tgk SAFA & MARWA (mak aku ckp safa & salwa)..haha..mak aku mmg tkenal sbgai penggubah ayat @ perkataan okies..pas 2, solat..haa..pas solat kdg2 mata jd la kuyu..konon2 nak tgk tv, last2 tv tgk aku!..kalo x wat taik mata, ikut famili aku g wat lwtn sosial..eskot YB Azian melawat kwsn..haha..(mak aku ni suke g umah adik beradik dia)..xpun g beli brg @ shoping kat tesco dpn umah..haha..

bila nak dkt mghrib br blik umah..kaco2 aidil lg..pas 2 mndi, solat, tgk tv..smpi mlm..

p/s: perasan x aku x mention psl kemas umah..haaaaa..haha..coz aku x suke mgemas..kalo mmsk ok sket la kot..kalo bab mgemas..aku surrender..haha..menci habuk! nnt smpi smggu aku selsema..(resdung pnya psl) ggrr..so kalo mgemas, stkt bsuh pnggn mgkuk kat dpur jela..kalo bab menyapu ni, aku bg pd yg pakar..haha

SILA JGN TIRU AKSI2 DI ATAS!!!..haha..:p

2 comments:

TunTeja said...

aku rase keje ko mcm kaco org je.hahahahah :p

zai..tuka font kaler weh.pening!

insyirah said...

haha..hobi aku kan..

tkr dah..:p

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..