cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Saturday, December 25, 2010

b.O.l.i.n.G > k.e.k > k.a.r.o.k..:)

salam korg!! hehe..post aku kali ni tntang yippie!!..smlm..bersamaan 24 dec 2010 ialah bufday my besties..atin..huhu..hepi bufday atin..so aku n kgkwn plan la nak celebrate bufday dia..aku roger la fezah tnya2 kalo dia free tuk join n sekaligus jd supir kitorg hr 2..haha..sori..xde niat!..so bila dia pon kata on..pe lagi..aku pon cm ulat bulu la melompat2 nak bersiap..hehe..

ok..spnjg hr tu kitorg mmg byk sgt gelak..ya Allah..x ingat dnia..nek pecah perot aku..ape tak nye...bila dah jumpe dgn fezah..yg terkenal dgn loghat paritnye drpd xde mood serta merta menjdi-jadi mood gile2 aku..ditambah dgn shida..minah blurr so makin menjadi2 la hr kami tersebut..mule2 lagi kitorg dah tergelak..coz trafic light yg btul2 dpn JJ 2 menyala ketiga2 lampunye..fezah trus hon kete dia..nak bg pns kete2 yg len bila kitorg dgn slumbernye pakai men jalan je..hehe..
so nilah tempat kejdian..& inilah trafic light tersebut..haha..awesome x?

bila dah smpi kat jj, mncri parking..fezah x abis2 ngomel..haha..x lalu nak dgr..bila dh jmpa parking kosong btul2 dpn tmpt boling 2, fezah pon park la MYv barunye!huhu..msuk2 je kami book lane dpt la lane no 10! apooii pnye lane..haha cian shida..mule2 yg men atin!! yeah..cubaan pertama sudah strike! tpu je..masuk longkang..=_="huhu..pas 2 aku pon same..dua kali lima..fezah mengungguli dgn cubaan pertama dah strike..btul2 strike..huhu..ape lagi..bersorak riangla kami..nak dijadikan cter..setiap kali msuk longkang..kami..AKU akan slhkan lane x rata la, bola x betul la, licin la, bla bla bla..padehal dr sndr tgn pengkor x bedung..haha..so inila kptusan kami..and the winner is!! AKU..okay tpu je..shida..:p
result sebelum..
result selepas..ngee

pas men boling, kitorg mkn mcD..n time 2 la belikan si atin ni kek..hehe..so time ni adela adegan suap menyuap..smpi x lalu nak suap dah....huhu..mkn smpi x lrt nak jalan..owh..jgn ingt perjalanan kami hnya smpi di situ je..ade lagi..

haaa..so ni lah part yg pling mnrik..kat dlm kete, aku pon gatai2 la mulut kata kat fezah nak g karok..haha..n fezah pon gatai2 la mulut kata kat umah dia de karoke..dlm pale otak aku tbyg la karoke cm kat umah aku..kena msuk2 cd.aku pon tnya la dia..byk ke lagu..dia pon dgn smgt siap MATA TERJEGIL kata BANYAK..(aku x pcya la banyak mana)..bila dah smpi umah dia..time 2 nak mghrib dah..so postpone dl nak karok2 ni..tunaikan kewajipan dl pd yang Esa..hehe..pas mghrib dlm kul 8 cm 2 kitorg pon mulakan la sesi karok kami..haha..mula2 shida malu2 kucing..nak pegang buku list lagu pon xmo..haaaa..lupe aku nak gtau..OMG..siyes..byk gile kot lagu..siap de buku..korg hnya kena tau nm lagu je..so pilih la..n fezah akan tekan no..cam kat tmpt karoke tul2..jimat duet aku!!hahammg best giler..x ingt dnia..bjoget siap..haha..n yg pling aku x tahan nak gelak smpi guling2 ke singaporeshida!! yg mula2 cm malu2 kucing dah tnjuk taring..dia pgg mic smpi x ingt org blkg..xmo pas kat org len..haha..fezah pnya gaya x yah ckpla..nek jegang perut aku gelak..atin lak partner aku lyn lagu..hehe..haa..sblum aku lupe..melah kery n adik dia pon de la jenguk skjp..hehe

p/s:- hope atin n yg len2 njoy hang out dgn aku hr ni..syg korg dunia akhirat..:)
bufday gurl..

ni lah shida..yg pgg mic xreti nak pas kat org len..:p

tuan pnye karoke..hehe..

luv u guys..hehe
kek kami..:)

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..