cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Tuesday, March 1, 2011

tunjukkan aku kebenaran..

assalammualaikum..leka berfikir..bdan yg mula2 letih dah x terasa..itula tabiat aku stiap kali de mslh yg merunsingkan kpl..even ltih,sakit, aku x mmpu nak rehatkan bdn..pe lg pale otak..ligat dlm fikiran ni fikirkan...byk gile tanda soal..byk gile kata tnya..KENAPA? MENGAPA? APA? BILA? SIAPA? dll...

akhirnya..aku wat keputusan..aku serah pd Allah..sape betul, sape salah, biar Allah yang tentukan..DOA..itu senjata utama aku skrg ni..kalo kamu berada di pihak yang benar..maka tak perlu takut..kita serah je pd DIA..coz aku dah penat dgn semua ni..


إِنَّ اللّهَ لاَ يَظْلِمُ النَّاسَ شَيْئاً وَلَـكِنَّ النَّاسَ أَنفُسَهُمْ يَظْلِمُونَ

Sesungguhnya Allah tidak berbuat zalim kepada manusia sedikitpun, akan tetapi manusia itulah yang berbuat zalim kepada diri mereka sendiri. (Surah Yunus : 44)

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..