cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Monday, March 7, 2011

congrats MY netballers..:)

assalammualaikum..kepenatan seharian di skolah..smlmnya prepare utk di observe bg subjek BM..hati berdebar..1st time nak di observe oleh lectrr selain lectrr PJ..tapi alhamdulillah..semuanya berjalan seperti yang dirancang..markah pon ok...

habis je observe, aku trus gerak ke SK Bukit Indah..nak bg support utk team netball yg aku dah tlg train smpi gelap2 muke ea..huhu..nek cab, ingtkan pakcik 2 tau jln..tp dia g antar aku ke SMK Bukit Indah lak..huhu..terpaksa aku lak yg jd GPS pakcik cab 2..alahai nasib bdn..ingtkan ade diskaun..huhu..pakcik yg slh jln.. tapi tetap ikut meter kena RM 15..padahal skolah 2 dkt je..sob3..takpe..demimu team netball ku...

sampai2 je tgk dak2 aku tgh dok tgh pdg..muke msing2 ketat..aku tnya dah lwn ke?? dorg kata lom..takut..aku pe lg..bukela sesi kaunseling..start je game..aku HOREAAAAYYYY!!!..cikgu lebih sudu dari kuah ea....alhamdulillah..1st game lwn dgn musuh tradisi..kitorg berjaya lead 6-2..(cikgu bgga dgn korg)..tadi 2 mrh2 syg ea..hehe..naik terkeluar anak tekak..dahla bdn x bape nak sihat..esok confirm xde sore..utk game kedua pon yeaaa...menang lagi..7-3..:)..aku senyum je tgk game 2..(senyum dlm geram)..ok, kat sini aku nak tegur sikit ea..cikgu2 sila la terapkan gak nilai murni kat team msing2..jgn hrp terer, tp no manners..x gune gak..org xkan respect..ajar utk hormat org lain..main dgn fair ok..aku puji dak2 aku..xpe..biar org tgk kita lemah, yg pnting, kita ada adab..dan terbukti kesopanan kita bukan bermakna kita LEMBIK..tapi kita la JUARA..utk game ke 3 pon menang gak..so ketiga2 game hr ni berjaya menang..yeaaayy2..aku tgk dak2 aku mata dah berair..msti dorg x sgka..aku pon nak ter"hujan" gak td..nsib bek x bnjir..tp cover beb..dpn dak2..malu..huhu..org pndg rendah pd team kita, tapi kita dah berjaya buktikan..esok, men lek lok ok...cikgu tau korg sume BOLEH!..:)

p/s:- teringat time dl2..huhu..posisi centre..posisi WAJIB..:)




No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..