cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Friday, March 11, 2011

aku slh msuk kelas ke??

assalammualaikum..pagi2 bute dah dpt kertas relief??menatang pe 2?? ok2..bagi sape yang xtau..kertas relief 2 ialah kertas yang kita akan dpt especially cikgu praktikum bila cikgu sebenar x dtg..kiranya kena ganti..masuk kelas dia ngajar la..ok.ngajarke??hehe..

aku pon bila dah dpt kertas relief utk kali ke 99 ribu belas ratus kali..ok..ni dl ayat sorg member aku dak maths ea..hahaha..aku pon belek..ermm..5 cerdik..terbayang2 kat mata aku budak2 kelas 2..yang aku pling ingat ketua darjah dia...ok..nak describekan sket..orgnye besar2..hehe..perut maju ke depan..ada taik lalat di mulut..pe mksdnya 2?? ea..pndi..sgt2 la celopar..haha..sabor ajela..suke bergaduh..pernah skali aku dgr citer yang dl, ms drjah 3 si zarul ni buat kuak lentang atas lantai kelas..hehe..pe nak jadila..yang lagi lwk ialah dia pnya perut 2 menyebabkan bdn dia x cecah lantai..haaa..pandai2la korg nak byg sndr ea..hehehe...

ok..masuk2 je class 2, aku wat muke grg...dorg pon bg la salam diketuai oleh si zarul ni..assalammualaikum w.b.t cikgu zaitunnnn......(panjangnya 12 harkat)..habis satu set induksi selama 5 minit..ok...xpe2..budak2 ni x pndi baca name tag aku agaknya..ok..duduk semua..terimaaaa kasiiiihhhh cikgu zaitunnnnn..12 harkat lagi...sabor ajela..aku betulkan yang suh dorg pggil aku cikgu zai..senang..ringkas dan lagi senang disebut..(GPK yang salu bagi kertas relief smpi skang x pas lg nak eja nama aku)..NORZIANIATUN..okk...aku adik beradik ziana zain ke??xpelah puan..hantam ja la labu...asal paham..

aku pon suh la dorg hapal sifir..nnt aku nak tnya...sume dah berkobar2 hapal sifir dengan hnya melihat di belakang buku latihan..adehhh..2 bukan hafal yang oiiii..2 baca sifir...huhu..sabor lagi..aku suh dorg smpan buku..ok..nak dijadikan cerita ade sorg budak indian nama dia andrian..hehe...aku x faham pe yg dia ckp...dia pon smgt dtg depan aku...ok..aku ckp.."sifir 9"..dia jawab "*&%T%$% 9 ye cikuuuuu"..wokey2..

* %$%%%$ 2 mksudnye aku x fhm pe yg dia ckp ye..huhu..

1, 9, 9
2, 9, 9
3, 9, 9..

"eh2..stop2..ni sifir pe ni??".."sifir 9 la cikuuu"..ha??aku ternganga..g duduk tempat awak semula..hafal balik sifir 9 tu..dia pon duduk..

kali ke 2..dia dtg semula..
"wokey cikuuuuu dah hapal"..
ok.baca..
1, 9, 9
2,9, 18
3,9, 27..
eh3..stop2..
"nape cikuuuuu salah lagi ke??"..

aku pon ckp..dlm kelas ni ade payung x?? saya dah basah kena ujan...pagar awak jarang sgtla andrian..=_="..

p/s:- sediakan payung sebelum kena tempias air liur anak murid..gggrrr..

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..