cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Saturday, March 5, 2011

babies..:)

assalammualaikum..huhu..setiap org de terapi diri msg2 kan? ada yg bile tensen g bercuti..byk duit ko..ada yg suke menyanyi..hari2 ujan, ada yg suke ngis..hehe..n mcm2 lagila..nak tau pe terapi aku?? BABY!!!..ye..BABY!!!

haha..eh3..ini bukan bermakna aku dah x sbr nak de anak..bukan3..tapi..maksudnya..bila aku tgk baby, aku rs hepi, hilang byk mslh..huhu..
bayi 2 kan ibarat kain putih..tiada noda & dosa

so bile tgk dorg, hati aku jd tenang..tmbh2 yang dah pndi snyum..eee..gerammmm..huhu..alhamdulillah..famili aku pon dah de baby sorg..incik tembam botak..haha..aidil..


tgk dorg snyum, kitapon ley tersenyum..lom lg tgk peel2 dorg ni..tmbh2 si aidil ni haa..bijak tul..huhu..br nak msuk 6 bulan dah mcm2 prgai dia..huhu..eeee..umi geget nnt br tau..huhu




dah bsar syg umi sorg ni..

p/s:- i.Allah..bakal bertambah lg baby kat umah ni..anyah pon tgh "pening2"..hehe..alhamdulillah..:)

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..