cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Monday, August 15, 2011

kerna ku syg kamu..

assalammualaikum..kepada kamu..ye..kamu yg pernah ada dan wujud dlm hati..demi Allah..aku syg kamu..sygnye aku kpd kamu bkn kerana siapa kamu, harta kamu, rupa kamu, atau pngkat yg kamu ada..tp sygnya aku pd kamu setulus hati..dan krana sygnya aku pd kamu..ingin aku ungkapkan..salu aku titipkan doa..utk kamu..insan yg pernah ada di dlm hati ini..

ya Allah..bahagiakanlah dirinya..moga Kau sentiasa lindungi dirinya..semoga kau tetapkan hatinya..semoga dia bahagia di dunia dan akhirat..

ya Allah..kau peliharalah dirinya..Kau pimpinlah dia..kerana dia hnya mnusia biasa..kau teguhkanlah hatinya ya Allah..jika dia sudah tersasar dr jalanMu, maka kau tariklah hatinya kembali..kerana aku tau Ya Allah..nalurinya mahukan kebaikan..

ya Allah..dia hnya insan lemah..itu anggapanku..yang tak mampu menepis setiap ujian dunia..maka Kau hembuskanlah nafas baru utk dirinya..dan juga diriku..pimpinlah dia ya Allah..semoga Kau kurniakan rasa cinta yang tidak bertepi hnya kpdMu..dan temukanlah dia dgn insan yg benar2 mampu membahagiakannya..

p/s:- semoga kamu beroleh kebahagiaan yg hakiki..:')


No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..