cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Friday, August 5, 2011

jika ini ramadhan terakhirku~

salam..sesekali terlintas..

jika ini ramadhan terakhir..masih sempatkah aku..memohon sejuta keampunan kepadaNya..

jika ini ramadhan terakhirku, masih sempatkah aku untuk mengecap malam itu..malam penuh keberkatan..

jika ini ramadhan terakhirku, masih sempatkah aku menutur kata maaf kepada setiap insan yang pernah aku sakiti?

jika ini ramadhan terakhirku, masih sempatkah aku mengatakan bahawa aku maafkanmu...

dan jika ini ramadhan terakhirku, terimalah Ya Rahman segala amal ku yang hanya sekecil kuman ini..untuk ku bawa bertemuMu Sang Kekasih...

Jika Ini Ramadhan Terakhirku

zainiatun insyirah

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..