cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Friday, August 5, 2011

BERJUMPA DGN KAU BUAT AKU SEDAR APA ERTI HIDUP..

manusia..pelbagai ragam..pelbagai sikap..rambut sm hitam, hati len2..kdg2 kita tgk org 2 baik..tp itu cume pndgn mata kasar..mgkin dia simpan 1001 kisah hitam..sebelum ni aku terlalu mentah menilai erti hidup..mgkin terlalu naif..shgga aku tertipu..

aku slalu fikir bhw dlm dnia ni, mn de mnusia kejam..xkanla sggup nak hncurkan idup org len..kita kan ade hati..x terdetik ke kat hati kita yg kita buat 2 pun mnusia..yg ade hati, yg ade perasaan..yg akan rs skit kalo dilukai..ataupun kita terlalu pntingkan dr sndr? entah..tepuk dada..tnya hati..

mnusia yg mementingkan diri..mnusia yg hnya memikirkan kbhgiaan dr sndr..sedarla..HABLUMINALLAH HABLUMINANNAS..

p/s:- setiap hr aku cube utk memaafkan setiap kslhn org hgga aku lupe pd dr aku sndr...

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..