cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Wednesday, June 29, 2011

Tuhan Beri Aku Cinta..

walau aku senyum bukan berarti..
aku selalu bahagia dalam hari..
ada yang tak ada di hati ini..
di jiwa ini..hampa...

ku bertemu sang adam di simpang hidupku..
mungkin akan ada cerita cinta..
namun ada saja cobaan hidup..
seakan aku hina..

tuhan berikanlah aku cinta..
utk temaniku dlm sepi..
tgkap aku dlm terangmu..
biarkanlah aku pnya cinta..

tuhan berikanlah aku cinta..
aku juga berhak bahgia
berikan restu dan halalMu..
tuhan beri aku cinta..


p/s:-Tuliskan rancanganmu dengan pensil. Kemudian serahkan pemadamnya kepada Allah. Izinkan Allah memadam bahagian yang bukan ditakdirkan untukmu, dan menggantikannya dengan rancangan yg lebih baik. Kerana Dia lebih mengetahui apa yang terbaik untuk hamba- Nya. InshaAllah.

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..