cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Monday, June 20, 2011

dan tuanya aku...




assalammualaikum..alhamdulillah..dipanjangkan lagi usia utk pertambahan satu lagi angka pada umur ni..bermakna perlu menjadi matang pada satu lagi skala..wahhh..sudah 23 tahun usia aku..tuanya dah rasa..tapi msih mcm budak2..huhu..my sis umur 23 dah kwin..haha..tpi aku??stil cm kanak-kanak ribena..:p..xpe..matang pd dlmn...hehehe..
alhamdulillah ya Allah..kau kurniakan segala nikmat..nikmat hidup, iman, keluarga, kwn2 dan mrk2 yg tersayang..aminn..
kpd bonda yg telah melahirkan dan mendidik hgga dewasa, trima ksih byk2..maaf krn msih x mmpu nak bls jasa mak..even dikurniakan usia 1000 tahun lgi pon x kan terbalas jasa mak..i luv u mum..
semoga bertambahnya usia ni, aku mkin tabah dan matang dlm mnjlni idup ni..i.Allah dah sem last..thun dpn sudah bergelar GURU..huhu..msih x pcya..teringt lg msih bermain msk2 dgn kakak2 aku, men pnjt2 pokok, men mekap2..huhu..dan kini semuanya dah berubah..

p/s:- ya Allah..kabulkanlah doaku yg satu itu..aminn

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..