cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Thursday, June 23, 2011

redha..

assalammualaikum..mnusia...dah namanya mnusia..hidup sering di duga..diuji..dan pd sape2 yg tak kuat..akan sntiasa mgeluh..slhkan tkdir..sdgkn kita lupa..Allah tau apa yg terbaik utk hambaNya..knp dia x bg pe yg kita mtk?? yg kita mohon? mgkin sbb Dia nak bg yg lbey bek..or bnda yg kita nak or mtk 2 sbnrnya bkn terbaik utk kita..
redha..yup..thats da word..sgt simple utk disebut..tp utk dipraktik tsgtla payah..aku sndr kdg2 tewas..tewas dgn ujian..sdgkan aku lupe..itulah cara Allah ingin berbicara pada aku..memberitahu bahawa mintakla pada Dia..berbicaralah pd Dia..mohon dan sujudlah pd Dia utk dpt pe yg dihajati..tiada jln mudah..tiada jln pintas..hnya kpdNya..
di saat aku bersujud..menitis air mata aku..betapa kerdilnya aku..layakke aku nak mintak pd Allah?dah ckup bek ke aku sbg hamba? berhimpun dosa...dan hnya satu..aku ingin cinta DIA..meresap dlm diri aku..kerna hanya DIA mampu wat hati ni tenang..

ya Allah..kembalikanlah rs cinta yang hakiki..hnya pdMU..

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..