cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Wednesday, June 29, 2011

dan hati ini tidak kuat..

ketukan pd hati..
kosong, lompong..
tiada apa lagi yang tinggal..
maka akan jd mnusia tnpa perasaankah aku?
manusia tanpa hati?
manusia tanpa ehsan?
dan mnusia yg kejam?

setiap hari.
hnya satu doaku..
moga aku jumpa jalan kebahagiaan..
namun Allah masih ingin menguji..
disabarkan aku dengan pelbagai ujian..
diletakkan aku di pelbagai persimpangan..

kalian..
jika kehadiran aku tidak diperlukan..
lalu kaki ini harus bisa melangkah..
kerana tiada lagi erti "KUAT" pd cetakan hati..
tiada lagi erti "TABAH" menghuni jiwa..
tiada lagi makna "CEKAL" menghiasi diri..
kerana aku hnya mnusia biasa..
yang sudah tidak kuat hatinya..

jika aku penyebab kalian terluka..
ketahuilah..aku berganda terseksa..
kerana air mata peneman aku saban malam..
dan hati ini sudah kehilangan tuan..
kerana yg tinggal hnya jasad..
rohnya telah lama mati..

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..