cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Tuesday, June 28, 2011

jauh di sudut hati..

hati..
ketenangan itu teruji lagi..
bkn utk sekali..
tapi ia seumpama satu peristiwa yang berulang..
hingga tidak tahu di mana nokhtahnya..

jauh..
waktu kini aku ingin menjauh..
menjauh dr hiruk pikuk manusia yang tiada ehsan..
dr manusia yg hnya mementingkan perihal diri..
dr manusia yg kejam dan pnuh kepuraan..

jauh di sudut hati..
aku tidak mahu dia kembali..
aku tidak mahu dipandang penuh simpati..
dan aku tidak mahu dihina dan dikeji..
kerana aku juga punya hati..
biarpun hati itu telah berkecai..
angkara kamu wahai manusia..

harapan..
seakan-akan ia perkara terakhir yang akan menjenguk ruang hidupku..
kini..aku manusia yang hidup tanpa impian,
tanpa harapan,
tanpa perasaan..
dan yang tinggal hanya secebis kekuatan..

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..