cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Saturday, May 14, 2011

i'm back in 1 piece..

telusuri setiap jejak yang pernah di lalui..
membuat aku terlontar ke satu daerah..
daerah yang ku rasakan ckup untuk aku shj yang mgerti...
kerana kini aku sendiri..

mengenang stiap peristiwa..
setiap rentetan cerita..
aku menyapu sapaan air mata..
basah lagi mata ini..
urmm..bilakah hati ini akan menjadi benar2 tabah?

menghabiskan sisa2 mlm yg ada..
sendirian..tp ku rs kan dia ada..
mgkin halusinasi..
mgkin juga bermimpi..
dan aku tidak pasti..

buat kamu yang sntiasa di hati..
maafkan aku..
utk sgl2 nya...

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..