cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Sunday, May 22, 2011

dr awal telah ku bilang..

sejak dr mula..
aku sudah katakan..
bhw usia kita sudah mkin dewasa..
jika mahu memula bicara..
bulatkan dulu hati itu..

sejak dr mula..
sudah ku kata..
persiapkan istikharahmu..
kerana aku tidak mahu..
kau memilih aku krn kata hati..

sejak dr mula..
sudah aku tegaskan..
aku ini wanita..
yg hatinya sng utk terluka..
namun bila kau dengan lantang bersuara..
ye..aku telah sedia..
maka aku mula percya..

dan sejak dr mula..
bkn aku yg pinta..
tp kau yg mula menutur bicara..:')

2 comments:

Anonymous said...

your tears is paid off...

Anonymous said...

your tears is paid off

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..