cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Sunday, May 22, 2011

the beauty of redha..:')

assalammualaikum..setelah di lap sisa terakhir air mata..aku tarik nafas sedalam-dalamnya..mula berfikir guna akal semula..setelah dikuasai hati..itulah bezanya..akal mgkin mampu menapis setiap perkara..yg psitif & negatif..thanx frens..tanpa korg, aku xtau aku mmpu ke tak lg berpijak di bumi ni..n syukur pd Allah..aku dikurniakan satu rasa..redha..yupp..dan rs 2 sgt indah..

aku xkan menyalahkan sesape..tidak sekali2..biarlah..dia pnya hak utk kptsn yg dia pilih..dan aku juga pnya hak aku sndr..jd tiada sape slh n betul dlm hal ini..:')..aku juga xkan memaksa utk satu penjelasan..wpun itu hak yg harus aku tuntut..

mgkin ini bukan utk kita..dan ada yg terbaik di sana..aku doakan yg terbaik utk semua..

p/s:- 1 bulan 21 hari..NOKHTAH...


No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..