cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Tuesday, April 19, 2011

hello..

assalammualaikum..pg td time tgh mkn kat kantin skolah tb2 dpt 1 call from him..huhu..ok..dgn lagu mcm 1 skolah boley dgr.."you took my heart away~~" aku pon g jauh sket dr skumpulan ckgu2 yg tgh mkn 2, utk jwb call..


Him:- salam..hai..wat pe 2??
aku:- salam..hai..tgh mkn..huhu
him:- amboi..sdpnya mkn..mkn pe...awak, sy nak tnya ni..
aku:- (dlm hati dup dap)..tnya pe??
him:- cmne nak goreng wedges *&^%*%#(tnda aku kurg dgr)
aku:- ha??watpe?
him:- alaa..yg cm cheesy wedges 2..hr ni turn saya msk..nak gune myk byk ke skit "deer"
aku:- oo..goreng wedges..ingtkan pe td..awk deep fry..myk kena byk..tp, api jgn kuat, nnt hangus lak..luar je msk, dlm x msk sgt..lagi 1, myk kena btul2 pns ea..
him:- ok2..thanx..hehe..k lah..nak msk..

dlm ati aku..hehe..ni soklan cepuk cepumas ke??nak test aku pndi msk ke x..hehe..nsib bek tnya yg sng2..watnye dia tnya cmne nak msk rendang tok, xke tb2 aku kena surf tenet lak..:p

p/s:- kalo ley, cr psgn yang pndi wat keje..(ley tlg2)..:)

2 comments:

Ila Aqilah said...

haha..nanti bebile dia tanya la tu nak buat rendang cam ne..
p/s : susahla nk cari pasangan mcm tu sekarang..hmm

insyirah said...

qilah:- ok..aku akan siap2 prepare..(tuan pnya bdn dah tgelak2 bc post ni)..haha

p/s:- i.allah..doa2 la dpt cmni..rsnye cn dah jmpa..:)

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..