cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Monday, April 16, 2012

ketenangan

assalammualaikum..mcm2 org, mcm2 cr nak dpt ktngan..ade yg suke mnyendiri, ade yg suka menangis, ada yg suka shoping, ade yg suke nyanyi dan mcm2 lg la..it depends on how we can feel the release..how we can feel the calmness..bg aku..sjak 2 menjak ni aku dpt ktngan yg aku cr..melalui kemaafan..memaafkan kslhn org lain bg kita..wpun kslhn 2 sgt besar..xpe..Allah kan ada..Dia pun ley ampunkan kita..inikan pulak aku..so aku buang ego aku, aku cube ampunkan stp slh & slp org pada aku..alhamdulillah..itulah yg mmpu wat ati aku tnang..ketenangan yg dah lama aku x rs..

aku mula muhasabah diri..siapa kita utk tidak memaafkan? apa hak kita? jika bnr org 2 berdosa, serahkan je pd DIA..Maha Adil..:)

p/s:- jom dgr zikir terapi diri..betul2 tenang..:)

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..