cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Thursday, November 24, 2011

that strange feelings..

Di sini bermulanya pertemuan yang terakhir
Kehilangan amat terasa di hati
Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

Mungkinkah ini yang tertulis di tangan takdir
Ku terima perpisahan ini

Perpisahan yang tak ku duga telah terjadi
Dirimu pergi biar ku sendiri

Dulu kita satu jiwa satu impian
Susah dan senang kita bersama
Namun itu semua hanya sementara

Hanya lagu yang menjadi ingatan
Hanya lagu yang menjadi kenangan
Seandainya masa itu kembali semula
Ingin ku memiliki lebih dari itu

perpisahan..ia pedih, ia sakit, ia penuh rasa derita..aku akui..aku kalah dgn psaan itu..aku cube kikis satu persatu kngn..namun stp kali itulah aku tewas..bagai terakam dlm minda setiap peristiwa..telah tercatat dalam memori setiap cerita..dan kini..aku tau ia hnya tinggal sejarah..

buat kamu..terima ksih utk setiap kngn..fitrah alam, setiap pertemuan,ada perpisahan..aku doakan kamu bhgia krn itu shj yang mampu aku beri..utk melupakan kamu,itu mustahil utk aku..tp utk melupakan aku, itu terserah pd kamu..tp setiap apa yg terjadi, itu rencanaNya..maaf..aku x mmpu kwl setiap jurai air mata..krn aku tahu..itulah penguat utk aku kini..

p/s:- i'm gonna miss u...

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..