cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Tuesday, March 27, 2012

teman suka dan suki..hehe

assalammualaikum..syukur Ya Allah, di saat diri sedang jatuh, Kau turunkan rahmatMu..Kau membuktikan bahawa aku tidak keseorangan di Bumi ini..di saat aku sedang merangkak mencari kekuatan, Kau kurniakan mereka..insan-insan yang bergelar sahabat..bukan setakat didunia..tp insyaAllah di Syurga..:)

skrg baru sedar yang kita tidak mampu hidup sorang-sorang. kerana kita akan sentiasa diuji..dan setiap kali ujian yang mendatang terasa sgt berat utk ditempuh berseorangan, maka hadirlah mereka..insan-insan berhati mulia, yang tak jemu bg smgt dan sokongan utk aku trus bangun..so,post ni, aku tujukan khas buat mereka..insan-insan kesayangan..:)

1. ramlah @ Atin..


kwn terbaik pnh aku ade..knl since darjah 1..org kuat aku..sntiasa bersedia nk dgr sume mslh aku..tak penah jemu..:)

2. cat


seorang yg lembut..dia pndai berbicara..kata-kata dia mampu wat aku termotivated semula..huhu..hati lembut, kalau org ngis, dia pun ngis..

3. Tun Teja @ dya

org pertama yg aku berani utk luahkan mslh terbesar aku..huhu..jd pguat masa aku btul2 jatuh..

4. shap

huhu..ini kwn aku yg agak brutal..yg len2 cara pendekatan agak lmbut, tp dia akan ckp bnda yg btul wlupun bnda 2 "sakit" utk kita nak terima..tp akhirnya, aku smakin kuat..4 u shap..apa yg pnh jd antr kita dulu adlh asbab utk kita jd spt skrg..mkin rapat dan mampu share mslh..syukur coz Allah buka jalan utk kita kembali bersahabat..:)

5. kak tiqah..

ini naqibah aku yg sedia bntu aku utk cr diri aku smula..thanx sis..tq coz sudi bg masa akak utk tlg zai..

p/s:- aku mmg pencuri gambar tegar..haha

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..