cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Tuesday, October 4, 2011

kadang-kadang

kadang-kadang aku cube utk jadi mnusia yg hepi..sntiasa snyum, gmbira, lupekan sume mslh..aku cube ttup setiap luka dlm ati..cube utk berlagak "macho" tp dlm ati smpn 1001 rasa pahit..

kadang-kadang aku cube jd manusia yg hiburkan org len, cuba utk wat org len hepi, sdaya upaya utk wat org len snyum..tapi bg aku sndr..simpan 1001 rasa seksa..

kadang-kadang aku cube jd mnusia yg mmhami, cube meletakkan diri pd dr org len..smpikan aku tipu perasaan sndr..

kadang-kadang aku cube nak bg org fhm pe yg aku smpan..bkn mudah..krn aku x sekuat mana..

kadang-kadang aku tipu dr sndr katakan aku kuat hadapi semua ni..and truskan idup..

kadang-kadang aku mahukan perhatian..even secebis dr mnusia2 yg aku sayangi..

kadang-kadang aku nak dia tau yang aku terluka setiap kali dia begitu..

kadang-kadang.........

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..