cahaya yang menghiasi

cahaya yang menghiasi

Thursday, September 22, 2011

sajak dedikasi untuk research aku..huhu




Seuntai kasih ku rakamkan..
Kupanjatkan rasa syukur yang tidak bertepi buat Sang Kekasih
Ayahanda yang ku rindui..
Ku titipkan doa dalam setiap denyut nadiku agar dirimu tenang di sana.
al-Fatihah..
Bonda tercinta..
Sejuta doa yang kau titipkan buat aku tenang dalam setiap langkah..
Buat aku tabah dalam hariku..
Hadiah ini untukmu bonda..
Mukadimah balasan jasa dan baktimu..
Adinda-adindaku tersayang..
Kalian mewarnai setiap hariku..
Dengan benang-benang jalinan kasih sayang..
Buat aku tidak terasa asing di bumi Ilahi ini..
Doakan aku dengan kemanisan iman..
Buat teman seperjuangan..
Lima tahun bertarung di medan ini..
Kini kita sampai di garisan terakhir..
Namun perjuangan belum nokhtah..
Kerana ia sebenarnya titik permulaan kisah sebenar..
Buat yang teristimewa..
Terima kasih untuk setiap lontaran semangat..
Syukur aku ke hadrat Ilahi dikurniakan kalian..

p/s:- ok..mmg aku org bhasa..so..bahasanya harusla gini..hehe

No comments:

peMiLik..(zai..)

peMiLik..(zai..)

me..yippie

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

Our NEw MeMbeR..(Aidil)

2nd nephew

2nd nephew
mohamad irfan naufal fahreen

PeRmAta AtI..

PeRmAta AtI..